👈 فروشگاه فایل 👉

سيستم‌هاي اتوماسيون اداري

ارتباط با ما

... دانلود ...

سيستم‌هاي اتوماسيون اداري

تحقيق سيستم‌هاي اتوماسيون اداري

 متشکل از 16 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::

 امروزه سيستم‌هاي اداري، سيستم‌هاي جهاني هستند كه وظيفه اصلي آنها ايجاد ارتباط و بهبود ارتباطات است. ارتباطات از لحاظ اطلاعات تجاري از اهميت بسزايي برخوردار است و رمز بقاي سازمانها و تداوم فعاليتهاي آنها مجهز شدن اين سازمانها به ابزارهاي رقابتي عصر اطلاعات ارتباطات؛ يعني سيستم‌هاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعات است. در اين ميان از دهه 1960 كه جنبه‌هاي بيشتري از كاربرد و فعاليتهاي اداري و بازرگاني روبه گسترش گذاشت، وجود يك سيستم يكپارچه اداري مناسب كه حجم عظيم اطلاعات، مكاتبات را دربرگيرد به وضوح احساس شد. اين مقاله ضمن بررسي سيستم‌هاي اتوماسيون اداري ازجهات مختلف به بيان اهميت اطلاعات و اهميت سيستم‌هاي اطلاعاتي، تكامل انواع سيستم‌هاي اطلاعاتي و تكامل سيستم‌هاي اتوماسيون اداري و مزايا و معايب اتوماسيون اداري و ارگونوميك و تفاوت انواع سيستم‌هاي اطلاعاتي با سيستم اتوماسيون اداري پرداخته است.

مقدمه

با گسترش روزافزون ارتباطات و پيدايش شكلهاي مختلف جريانات ارتباطي، شبكه‌هاي ارتباطي در تمامي امور زندگي افراد سايه افكنده است و تجارت هم كه در اقصي نقاط جهان به شيوه‌هاي مختلف (توليد كالا يا خدمات) ديده مي‌شود از اين قضيه مستثني نيست. با پيشرفته و پيچيده تر شدن ارتباطات تجاري، سازمانها براي از دست ندادن يكي از منابع ورودي (اطلاعات) لاجرم دست به ايجاد سيستم هايي در درون خود زدند تا بتوانند از اطلاعات موجود در اطراف خود استفاده بهينه كنند و با پردازش مناسب اين اطلاعات را به مشتريان و درجهت جلب رضايت آنان، عرضه كنند. درواقع محيط پررقابت كسب و كار و دگرگونيهاي اين محيط در دهه 1990 (جهاني شدن اقتصاد و تبديل اقتصادها و جوامع صنعتي به اقتصاد خدماتي برپايه دانش و اطلاعات) لزوم توجه به سيستم‌هاي اطلاعاتي را دوچنـــــدان كرد. به همين جهت، بحث سيستم‌هاي اتوماسيون اداري كه نوعي از انواع سيستم‌هاي اطلاعاتي است روز به روز اهميت بيشتـــري مي‌يابد، چنانكه امروز سازمانهايي مي‌توانند در اغلب اوقات خود را در بالاترين ميزان آمادگي براي مقابله با تغييرات محيطي و داخلي ببينند كه از درجه بالايي از اتوماسيون سود برده باشند. اما سيستم‌هاي اتوماسيون اداري چيستند؟ چه مزايا و معايبي دارند؟ نياز واقعي به تكامل و ايجاد آنها چه بوده است؟

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت جزوه دفاع مقدس پاورپوینت مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی مبانی نظری سرمایه رابطه ای امامت و ختم نبوت پروپوزال تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت برروی شرکت های کوچک