👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری یادگیری ،خواندو ونوشتن

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری یادگیری ،خواندو ونوشتن

انی نظری  یادگیری ،خواندو ونوشتن

دارای 33 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

چكيده تحقيق :

تعريف يادگيري :‌

اصول مهم در يادگيري :

اختلالات يادگيري

شرايط يادگيري :

درمان مشكلات يادگيري :‌

فراهم كردن جو مثبت و مطلوب براي يادگيري :

نوشتن و مراحل آن :‌

مرحله اول تقليد

خواندن و مراحل آن :‌

اختلالات خواندن :‌

درمان اختلال خواندن :‌

تقويت حافظه و حافظه يادگيري :‌

سن آغاز خواندن :

مهارت خواندن در پايه اول و دوم دبستان :‌

خصوصياتي براي بهتر خواندن و لذت بردن و درك صحيح مطالب :

مشكلات گفتاري :

راهبردهاي آموزش نوشتن :

منابع و مآخذ :‌ كتابها

مجلات و نشريه ها و ....

:چكيده تحقيق :

مفاهيم يادگيري عبارتند از : 1- انتقال مفاهيم علمي از فردي به فرد ديگر 2- كسب اطلاعات معلومات و مهارتهاي ويژه. 3- تغيير در رفتار قابل مشاهده و قابل اندازه‌گيري. 4- كسب بينش هاي جديد با تغيير دادن بينش هاي گذشته 5- فرايندي كه از طريق آن رفتار موجود زنده در اثر كسب تجربه تغيير مي‌يابد. 6- ايجاد و تقويت رابطه و پيوند محرك و پاسخ در سيستم عصبي انسان. 7- كسب شناخت و ادراك و بصيرت.                 8- فرآيند تغييراتي نسبتاٌ پايدار در رفتار بالقوه انسان دراثر كسب تجربه.

عوامل مؤثر در يادگيري عبارتند از : 1- آمادگي جسماني ـ عقلاني ـ عاطفي فراگيرـ 2- تجربيات گذشته. 3- شرايط و محيط يادگيري 4- فعاليت يادگيرنده.              5- محرك (نيازهاي اساسي مثل تعلق به گروه ـ ابراز خود ـ امنيت ـ ميل و رغبت و علايق . 6- انگيزه و هدف. 7- روش تدريس معلم. 8- تمرين و تكرار. 9- تقويت و يادگيري. 10- استفاده از تكنولوژي آموزشي در جريان تدريس

 نارسايي در حواس، هدف معلم از هر گونه تدريس يا آموزش اينست كه يادگيري دانش‌آموزان را برانگيزد، آسان سازد، سرعت بخشد و راهنمايي كند، بنابراين معلم نبايد تصور كند كه بار آموزش كلاٌ بر دوش اوست و دانش‌آموزان جز گوش كردن و اجرا كردن وظيفه اي ندارند بلكه معلم بيشتر نقش راهنمايي يادگيري را خواهد داشت و مسئوليت يادگيري به عهده دانش‌آموزان است. تمرينات زير بيانگر روش هائي است كه مي‌تواند در كمك به فراگيري نوشتن كودكان مفيد باشد. 1- تمرينات روي تابلو.               2- پرورش حركات نوشتن. 3- حالت نشستن در موقع نوشتن. 4- وضعيت كاغذ.              5- گرفتن صحيح مداد موقع نوشتن. 6- الگوها و قالبها. 7- ترسيم از روي مدل.               8- ترسيم بين خطوط. 9- نقطه چين. 10- ترسيم يا كاهش. 11- كاغذ خط دار.               12- خطوط معيار. 13- حروف ساده به مشكل. 14- راهنمائي شفاهي. 15- كلملات و جملات، كه بيشتر اين موارد در بنويسيم پايه اول مشهود است .

 مهارت خواندن در پايه اول و دوم و مهارت نوشتن در دوره ابتدائي داراي 2 دوره است. 1- دورة آمادگي. 2- دوره آموزش خواندن پايه .

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بهره وري و تجزيه وتحليل آن در سازمانها پاورپوینت نحوه پیاده سازی طرح کشوری آلاینده ها و تقلبات مواد غذایی مبانی نظری مالیات و اشخاص مشمول مالیات پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی گزارش كارآموزي کامپیوتر